Stiri si informatii despre dispozitive mobile
Cei de la Apple au lansat in cursul acestui an trei smartphone-uri noi: iPhone 11, iPhone 11 Pro si iPhone 11 Pro Max. Aceste trei smartphone-uri au aparut in comenzi de tip pre-order in Statele Unite in cursul zilei de vineri si sunt programate sa fie scoase la vanzare, oficial, la data de 20 septembrie. Analistul care urmareste compania Apple, Ming-Chi Kuo, a lansat o nota pentru investitori in care mentioneaza faptul ca solicitarile pentru iPhone 11 si iPhone 11 Pro sunt mai bune in comparatie cu asteptarile lui. Intr-adevar, este o chestiune surprinzatoare daca luam in calcul faptul ca insusi Apple au fost nevoiti sa-si micsoreze estimarile de cand al treilea cel mai mare producator de telefoane mobile a intrat in criza dupa ce vanzarile iPhone X au fost un dezastru complet, in perioada septembrie 2017 – martie 2018. Adica cu un an inainte sa intre in criza piata in sine, cei de la Apple deja erau fortati sa aiba asteptari mai mici. Desi, intr-adevar, au sperat la o revenire. Insa nici lotul din 2018, cu iPhone XR, nu a inregistrat rezultate mai bune atunci cand a fost vorba de comenzi.
Cat despre raport, acesta prezinta alte motive care ar fi putut contribui la cresterea cererii pentru noile modele de iPhone. Aceste informatii au aparut dupa ce 9to5Mac a publicat rezultatele din nota lui Kuo. Analistul Apple si-a bazat predictiile in principal pe estimarile de transport online ale Apple. Kuo subliniaza ca exista o cerere puternica pentru culori recent introduse, cum ar fi Midnight Green pe iPhone 11 Pro si Green si Purple pentru modelele iPhone 11. O gramada dintre acestea sunt de la reteaua T-Mobile, care ofera iPhone-uri noi la jumatate de pret in schimbul unor modele mai vechi. Cu toate acestea, analistul activitatii Apple in domeniu a ridicat ingrijorari cu privire la problemele de productie a sticlei pentru iPhone Midnight Green 11 Pro, ceea ce ar putea insemna constrangeri la capitolul disponibilitate.
Ming-Chi Kuo afirma faptul ca cererea pentru iPhone 11 Pro este mai mare in Statele Unite, in timp ce iPhone 11 mai accesibil atrage interesul pietei chinezesti. El mentioneaza, de asemenea, ca disponibilitatea programelor de tranzactionare si a planurilor de plata cu dobanda zero au sporit atractia pe care uitilizatorii ar putea-o avea pentru aceste smartphone-uri. Impreuna cu noile optiuni de culoare, se spune ca agresiva marca de pret de 700 de dolari americani (aproximativ 3000 de lei in banii de la noi) pentru iPhone 11 a generat un interes mult mai mare pentru acest smartphone. In India, acesta are un pret incepand de la 64,9000 de rupii, fiind accesibil doar celor din caste mai bogate. In raport, Kuo a mentionat, de asemenea, ca pretul face din iPhone 11 un upgrade ideal pentru persoanele care folosesc in prezent modele mai vechi precum iPhone 6, iPhone 6s si iPhone 7.
In orice caz, se pare ca succesul inregistrat de iPhone 11 este unul pe cat de uimitor, pe atat de justificat de unele lucruri absolut penibile. In fine.
Tags: apple, iphone, vanzari iphone